Toimitusehdot
Kajava – Lahja ja Käsityö Oy (myöhemmin. Myyjä) myy tuotteitaan täysi-ikäisille kuluttajille sekä suomalaisille yrityksille ja yhteisöille Suomessa noudattaen toiminnassaan Suomen lakia. Tilauksen yhteydessä Tilaajan tulee antaa suostumuksensa, että Myyjä rekisteröi henkilötiedot tuotteiden toimitusta varten asiakasrekisteriinsä. Tilaajan antamat tiedot ovat luottamuksellisia. Lue tarkemmin tietosuojaselosteesta. Laadittu 1.7.2020, viimeinen muokkaus 19.10.2024.
Tuotekuvat
Teknisistä syistä johtuen tuotteiden värisävy voi poiketa hieman tuotekuvasta. Saman sävyn eri tuotantoerien välillä voi myös olla sävyeroja. Pyrimme pitämään kuvat ajan tasalla ja todellisuutta vastaavina, mutta ilmoitathan meille, jos huomaat merkittäviä eroja.
Tilausvahvistus
Vastaanotettuamme tilauksen tilausvahvistus lähtee automaattisesti sähköpostitse. Mikäli vahvistusta ei tule, pyydämme ottamaan yhteyttä. Puhelin- ja sähköpostitilauksissa lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostilla ja liitteenä tilausta koskevan laskun. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Laskulla maksettaessa tilauksen käsittely etenee vasta, kun maksu näkyy kokonaisuudessaan tilillämme.
Toimitusaika
Lähetämme varastossa olevat tuotteet tavallisesti 1-3 täyden arkipäivän sisällä tilauksen tekemisestä. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse, mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.
Emme vastaa meistä riippumattomista syistä toimituksissa tapahtuvista viivästyksistä.
Hinnat
Verkkokaupan hintoihin sisältyy kulloinkin voimassa ole alv-%. Koskee myös alennetun arvonlisäveron alaisia tuotteita (esim. kirjat). Hinnat eivät sisällä toimituskuluja. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.
Myyntialue
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan manner-Suomen alueelle. Emme toimita tilauksia Ahvenanmaan alueelle.
Toimitustavat
Nouto myymälästä 0,00€
Noudettavissa yleensä samana tai viimeistään seuraavana päivänä (liikkeen aukioloaikojen puitteissa). Noudathan tilauksesi mahdollisimman pian. Noutotilauksia säilytetään myymälässämme enintään yhden kuukauden ajan.
Voit maksaa noutotilauksesi näppärästi verkkokaupassa tai vasta noutaessasi tilaustasi myymälästä.
Postipaketti
Käytämme lähetysten toimittamiseen usean eri toimittajan palveluita. Hinta riippuu toimittajasta, tilauksen koosta ja painosta. Voit valita tilauksen yhteydessä itsellesi parhaiten sopivan toimittajan ja noutopisteen.
Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä.
Maksutavat
Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Yleisimpien verkkopankki-, kortti- ja muiden maksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy (yrityksen nimi).
Maksamiseen liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä Verifoneen:
Verifone Finland Oy
Vantaankoskentie 14
01670 Vantaa
Asiakaspalvelu: 020 753 5192
kuluttaja@verifone.fi
Voit maksaa verkkokaupassa seuraavilla maksutavoilla:
Kaikki suomalaiset verkkopankkimaksut: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Handelsbanken, S-Pankki ja Ålandsbanken.
Visa- ja Mastercard-korttiperheet: Visa Credit, Visa Debit, Mastercard Credit, Mastercard Debit, Visa Electron, Maestro ja Eurocard.
Mobiilimaksutavat
Siirto-, MobilePay- ja Apple Pay -mobiilimaksutavat.
Verkkomaksujen tietoturva
Käytämme tietoturvallista SSL-salattua yhteyttä luottokortti- ja muita tilaustietoja käsiteltäessä. Emme säilytä luottokorttitietoja tietojärjestelmissämme vaan ne käsitellään ja säilytetään Verifonen turvallisessa PCI DSS -sertifioidussa järjestelmässä.
Tilauksen peruminen
Voit peruuttaa tilauksesi, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta sinun tulee ilmoittaa meille joko puhelimitse tai sähköpostilla. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Pidätämme myös oikeuden tilauksen perumiseen ja rahojen palauttamiseen asiakkaan tilille. Maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.
Palautusoikeus
Etäkaupassa tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta. Palautuksesta tulee ilmoittaa aina kirjallisesti.
Asiakkaan käyttäessä etäkaupan mukaista palautusoikeuttaan, asiakas vastaa palautuksen postituskuluista itse.
Palautetun tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäispakkauksessaan ja samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Palautettavassa tuotteessa tulee olla paikallaan kaikki tuotemerkinnät ja -laput. Palautettava tuote ei saa olla olennaisesti muuttunut. Mikäli tuotetta on käytetty tai sitä on käsitelty huolimattomasti, vastaa asiakas tuotteen arvon alentumisesta sen täyteen arvoon saakka.
Mikäli palautat tilauksen kokonaisuudessaan, hyvitämme myös alkuperäisen postimaksun. Jos palautat tilauksestasi osan tuotteista, pidätämme oikeuden pidättää postikulut palautettavasta summasta.
Mikäli olet valinnut vapaaehtoisesti lisämaksusta esimerkiksi kotiinkuljetuksen, emme ole velvollisia hyvittämään tästä toimitustavasta sinulle aiheutuneita kuluja palautuksen yhteydessä.
Kaikista palautuksista on sovittava kanssamme etukäteen ja tehtävä asianmukainen peruuttamisilmoitus. Palautukset tulee tehdä Postin palvelua käyttäen antamiemme ohjeiden mukaisesti. Emme lunasta postiennakko-, postipaketti- tai Matkahuollon palautuksia.
Sinun tulee lähettää tuotteet takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruutusilmoituksen tekemisestä.
Asiakaspalautus
Mikäli palautat tuotteen, ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme josta saat toimintaohjeet.
Muista lisätä palautukseen tilauksen mukana saapunut lähetyslista tai muu dokumentti, josta näkyy nimesi ja/tai tilauksesi numero. Näin osaamme yhdistää palautuneen lähetyksen oikeaan tilaukseen.
Muista säilyttää palautuksesta saamasi kuitti aina siihen saakka, kun palautuksesi on käsitelty.
Maksunpalautus tehdään aina tilauksessa käytetylle maksutavalle.
Reklamaatiot
Mikäli lähettämämme tuote on viallinen tai väärä, pyydämme ottamaan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme kirjallisesti. Tuotteen voi reklamaation jälkeen palauttaa annettujen ohjeiden mukaisesti. Uusi tuote postitetaan asiakkaalle mahdollisimman pian.
Noutamattomat tilaukset
Mikäli et nouda tilausta noutopisteestä, ja se palautuu takaisin myymäläämme, voit halutessasi perua tilauksen tai pyytää uutta lähetystä. Noutamattoman paketin perumisesta vähennämme sinulle palautettavasta summasta palauttamisesta aiheutuneet lähetys- ja palautuskulut sekä käsittelykulut, yhteensä 20,00€. Mikäli haluat, että myymäläämme palautunut tilaus lähetetään uudelleen, perimme palautuksesta aiheutuneet todelliset palautuskulut sekä uudelleenlähetyksestä aiheutuvat lähetyskulut.
Noutamatta jättäminen ei täytä 14 vrk palautusoikeuden ehtoja, eikä sitä lasketa tilauksen palauttamiseksi.
Ylivoimainen este
Emme vastaa meistä riippumattomista syistä toimituksissa tapahtuvista viivästyksistä.
Yhteystiedot
Kajava – Lahja ja Käsityö Oy
Kuninkaankatu 28, 26100 Rauma
info@kajavarauma.fi
Puh. 045-78327511